مشاوره بازاریابی | مشاوره برندینگ ( برندسازی )

مشاوره برندینگ ، مشاوره برندسازی | طراحی نظارت بر کمپین تبلیغات و برندینگ ( مشاوره بازاریابی فروش تبلیغات )

NFT

NFT ها (توکن های غیر قابل تعویض non-fungible tokens) ممکن است گیج کننده ترین کالا در حال حاضر در اینترنت باشند. در ابتدایی ترین حالت، NFT کد کامپیوتری است که نشان دهنده مالکیت اقلام دیجیتالی است. اما در واقع این به چه معناست؟ و چرا ارزش آنها ناگهان منفجر می شود؟

این مقاله راهنمای جامع شما برای NFT ها است. ما یک نمای کلی از NFTها، نحوه کارکرد آنها و کاربردهای واقعی آنها ارائه خواهیم کرد. همچنین به شما نشان خواهیم داد که چگونه با موفقیت NFTها را ایجاد، خرید و فروش کنید.

blockchain NFT تشریح راهنمایی ان اف تی بلاکچین

Crypto Craze چیست

(شور CRYPTOcurrency) علاقه عظیم عمومی به ارزهای دیجیتال، بلاک چین و امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) که از بازه زمانی 2017 آغاز می شود. وقتی مردم شنیدند که دیگران با بیت کوین ثروت اندوزی کرده اند، شور و شوق کریپتو اوج گرفت.

NFT چیست

قبل از اینکه بتوانیم توکن های غیر قابل تعویض را به طور کامل تعریف کنیم، باید با چند مفهوم کلیدی راحت باشیم. بیایید با تفاوت بین دارایی های قابل تعویض و غیرقابل تعویض شروع کنیم.

دارایی های قابل تعویض

“قابل تغییر” کلمه ای است که شما در مکالمه زیاد نمی شنوید، اما ایده کلی ساده است:

 وقتی چیزی قابل تعویض است، به این معنی است که می توان آن را با یک کالای مشابه با همان ارزش مبادله یا مبادله کرد.

 برای مثال، اگر یک قوطی نوشابه باز نشده داشته باشم، می توانم آن را با یک قوطی نوشابه مشابه عوض کنم. قوطی نوشابه قابل تعویض است.

ارزهای فیزیکی و بیت کوین نمونه هایی از دارایی های قابل تعویض هستند. این بدان معناست که آنها سه ویژگی کلی دارند:

  1. قابل معامله و مبادله هستند. ۱ دلار را می توان با ۱ دلار دیگر معامله کرد، زیرا…
  2. ارزش برابری دارند. ۱ بیت کوین برابر با ۱ بیت کوین است.
  3. برای ارزهای فیزیکی، این سیستم تجارت کار می کند زیرا همه با آن موافق هستند. با بیت کوین، ارزش روی بلاک چین ذخیره می شود (در زیر توضیح داده شده است).

بدیهی است که عوامل دیگری در تعیین اینکه چه چیزی چیزی را دارایی قابل تعویض می کند وجود دارد، اما برای درک NFTها، این سه مفهوم مهم هستند.

۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تیم مشاوران مدیریت ایران - تحت لیسانس CMCG کالیفرنیای آمریکادر منطقه خاورمیانه.
وب سایت اصلی : http://iranmct.com
شماره تماس دفتر تهران : 09126465584

http://twitter.com/iranmct

ارائه خدمات مشاوره مدیریت آموزش مدیریت - نظارت بر اجراء.مشاوره بازاریابی.مشاوره فروش،مشاوره برندینگ.مشاوره منابع انسانی.مشاوره مدیریت خلاقیت و نوآوری.مشاوره ریسک.مشاوره تبلیغات.مشاوره مدیریت ارتباط با مشتری.مشاوره خدمت به مشتری.مشاوره برندسازی و ارزشگذاری برند.برندینگ فردی برندینگ شخصی ....
آرشیو مطالب