دوشنبه ۱۷ خرداد ۰۰
شاخص های کلیدی عملکرد آگاهی از برند Brand Awareness KPI
شاخص های کلیدی عملکرد آگاهی از برند
برای تبدیل یک برند کوچک و ناشناخته به یک برند کاملاً شناخته شده که مردم آن را دوست دارند و به آن اعتماد دارند ، به زمان ، تلاش و تفکر هوشمندانه نیاز داریم. علاوه بر این ، برای رشد مداوم ، یک استراتژی محکم لازم است.
امروزه روش های سنتی بازاریابی مانند تبلیغات بیلبورد همچنان مورد استفاده قرار می گیرند ، اما مزایای عصر دیجیتال بدان معنی است که اکنون بازاریابان کنترل بسیار بیشتری بر استراتژی رشد خود دارند.
چطور؟
با استفاده از معیارهای سنجش میزان آگاهی از برند.
آگاهی از برند چیست؟
به زبان ساده ، آگاهی از برند میزان دانش مشتری یا آشنایی با برند شما ، تصاویر ، محصولات و خدمات آن است.
- شناخت برند – توانایی مصرف کنندگان در شناختن برند باشد. این می تواند از نام ، آرم یا شعارهای تجاری باشد.
- یادآوری برند – این اوج آگاهی از برند است. اگر کسی به دنبال یک هدفون جدید است و فوراً نام تجاری شما را به یاد می آورد ، پس شما به هدفتان رسیده اید.