مشاوره بازاریابی | مشاوره برندینگ ( برندسازی )

مشاوره برندینگ ، مشاوره برندسازی | طراحی نظارت بر کمپین تبلیغات و برندینگ ( مشاوره بازاریابی فروش تبلیغات )

شاخص های کلیدی عملکرد آگاهی از برند

شاخص های کلیدی عملکرد آگاهی از برند Brand Awareness KPI

شاخص های کلیدی عملکرد آگاهی از برند

برای تبدیل یک برند کوچک و ناشناخته به یک برند کاملاً شناخته شده که مردم آن را دوست دارند و به آن اعتماد دارند ، به زمان ، تلاش و تفکر هوشمندانه نیاز داریم. علاوه بر این ، برای رشد مداوم ، یک استراتژی محکم لازم است.

امروزه روش های سنتی بازاریابی مانند تبلیغات بیلبورد همچنان مورد استفاده قرار می گیرند ، اما مزایای عصر دیجیتال بدان معنی است که اکنون بازاریابان کنترل بسیار بیشتری بر استراتژی رشد خود دارند.

چطور؟

با استفاده از معیارهای سنجش میزان آگاهی از برند.

شاخص های کلیدی عملکرد آگاهی از برند

آگاهی از برند چیست؟

به زبان ساده ، آگاهی از برند میزان دانش مشتری یا آشنایی با برند شما ، تصاویر ، محصولات و خدمات آن است.

  • شناخت برند – توانایی مصرف کنندگان در شناختن برند باشد. این می تواند از نام ، آرم یا شعارهای تجاری باشد.
  • یادآوری برند – این اوج آگاهی از برند است. اگر کسی به دنبال یک هدفون جدید است و فوراً نام تجاری شما را به یاد می آورد ، پس شما به هدفتان رسیده اید.
۰ ۰
تیم مشاوران مدیریت ایران - تحت لیسانس CMCG کالیفرنیای آمریکادر منطقه خاورمیانه.
وب سایت اصلی : http://iranmct.com
شماره تماس دفتر تهران : 09126465584

http://twitter.com/iranmct

ارائه خدمات مشاوره مدیریت آموزش مدیریت - نظارت بر اجراء.مشاوره بازاریابی.مشاوره فروش،مشاوره برندینگ.مشاوره منابع انسانی.مشاوره مدیریت خلاقیت و نوآوری.مشاوره ریسک.مشاوره تبلیغات.مشاوره مدیریت ارتباط با مشتری.مشاوره خدمت به مشتری.مشاوره برندسازی و ارزشگذاری برند.برندینگ فردی برندینگ شخصی ....
آرشیو مطالب