شنبه ۱۴ فروردين ۰۰
چگونه اهمیت برند در ذهن مشتری را افزایش دهیم
القای اهمیت برند در ذهن مشتریان هدف ، هدف نهایی تلاش های بازاریابی و تبلیغات یک شرکت است. این امر معمولاً با ایجاد تصویر تجاری برای تجارت یا محصول شما آغاز می شود.
با گذشت زمان ، با انواع اهداف و استراتژی های برندسازی، مشتریان درک میکنند که برند شما بهترین ارزش را به آنها ایجاد مینماید.
برندینگ
یکی از مهمترین و اساسی ترین اهداف بلند مدت بازاریابی ، برندینگ شرکت یا محصولات است.
استفاده از تکنیک های تبلیغاتی برای ایجاد شهرت خاصی است که بتواند مورد توجه مشتریان هدف قرار گیرد. بنابراین اهمیت برند در نزد مشتری به برنامه ریزی واحد بازاریابی بستگی دارد. برای مثال :