مشاوره بازاریابی | مشاوره برندینگ ( برندسازی )

مشاوره برندینگ ، مشاوره برندسازی | طراحی نظارت بر کمپین تبلیغات و برندینگ ( مشاوره بازاریابی فروش تبلیغات )

بازاریابی ارجاعی [ریفرال مارکتینگ] Referral Marketing

بازاریابی ارجاعی چیست

بازاریابی ارجاعی [ریفرال مارکتینگ] Referral Marketing زمانی است که یک کسب و کار از طریق بازاریابی دهان به دهان مشتری جدیدی را بدست می آورد.

مشتری موجود اطلاعات یک کسب و کار را به شخصی که به محصولات یا خدمات آنها نیاز دارد میدهد.

این انتقال اطلاعات را ارجاع Refer مینمامند.

بازاریابی ارجاعی ریفرال مارکتینگ Referral Marketing

بسیاری از مشاغل برنامه های بازاریابی ارجاعی دارند. این برنامه ها معمولاً به دنبال این هستند که به فرد ارجاع دهنده (مبلغ) یا فرد مراجعه کننده (خریدار) یا هردو پاداش می دهند. برنامه های بازاریابی ارجاعی به شما این امکان می دهد تا راحت تر میزان کارآیی آن را ردیابی نمایید.

نکته : بازاریابی ارجاعی Referral Marketing همان بازاریابی دهان به دهان Word of Mouth مدیریت شده و قابل رصد است.

بازاریابی دهان به دهان وقتی دیگران درمورد کسب و کار با یکدیگر صحبت میکنند اتفاق می افتد ، نوعی بازاریابی ارجاعی نیز محسوب می شود.

بازاریابی دهان به دهان اصلی است که در مفهوم بازاریابی ویروسی نقشی پر رنگ دارد.

برای اینکه بتوانند بازاریابی دهان به دهان را کنترل و مدیریت نمود، واژه بازاریابی ارجاعی ساخته شد. بنابراین دهان به دهانی که توسط یک تجارت آغاز و هدایت شود را میتوان بازاریابی ارجاعی نامید.

۰ ۰
تیم مشاوران مدیریت ایران - تحت لیسانس CMCG کالیفرنیای آمریکادر منطقه خاورمیانه.
وب سایت اصلی : http://iranmct.com
شماره تماس دفتر تهران : 09126465584

http://twitter.com/iranmct

ارائه خدمات مشاوره مدیریت آموزش مدیریت - نظارت بر اجراء.مشاوره بازاریابی.مشاوره فروش،مشاوره برندینگ.مشاوره منابع انسانی.مشاوره مدیریت خلاقیت و نوآوری.مشاوره ریسک.مشاوره تبلیغات.مشاوره مدیریت ارتباط با مشتری.مشاوره خدمت به مشتری.مشاوره برندسازی و ارزشگذاری برند.برندینگ فردی برندینگ شخصی ....
آرشیو مطالب