مشاوره بازاریابی | مشاوره برندینگ ( برندسازی )

مشاوره برندینگ ، مشاوره برندسازی | طراحی نظارت بر کمپین تبلیغات و برندینگ ( مشاوره بازاریابی فروش تبلیغات )

مشاوره بازاریابی | مشاوره برندینگ ( برندسازی )

مشاوره برندینگ ، مشاوره برندسازی | طراحی نظارت بر کمپین تبلیغات و برندینگ ( مشاوره بازاریابی فروش تبلیغات )

مشاوره بازاریابی | مشاوره برندینگ ( برندسازی )

تیم مشاوران مدیریت ایران - تحت لیسانس CMCG کالیفرنیای آمریکادر منطقه خاورمیانه.
وب سایت اصلی : http://iranmct.com
شماره تماس دفتر تهران : 09126465584

http://twitter.com/iranmct

ارائه خدمات مشاوره مدیریت آموزش مدیریت - نظارت بر اجراء.مشاوره بازاریابی.مشاوره فروش،مشاوره برندینگ.مشاوره منابع انسانی.مشاوره مدیریت خلاقیت و نوآوری.مشاوره ریسک.مشاوره تبلیغات.مشاوره مدیریت ارتباط با مشتری.مشاوره خدمت به مشتری.مشاوره برندسازی و ارزشگذاری برند.برندینگ فردی برندینگ شخصی ....

طبقه بندی موضوعی

زبان بدن میز کار و دفتر کار

پنجشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۵۲ ب.ظ
تیم مشاوران مدیریت ایران http://iranmct.com
میز کار و دفتر کارتان در مورد شما چه می‌گوید؟
زبان بدن میز کار و دفتر کار
زمانی که در مورد  موضوع پایان‌نامه دکترای خود در حال تصمیم‌گیری بودم، می‌دانستم که علاقه دارم که نشان دهم که شخصیت روانکاوان از روی نحوه دکوراسیون و چیدمان دفترشان تا چه حد برای مریضانشان  آشکار بوده است ،. اگرچه این روانکاوان هیچ‌گاه نمی‌خواستند رازهای خود را به بیماران خود بگویند ، آگاه بودم که نحوه چیدمان و دکوراسیون دفتر اثرگذار است، فقط می‌بایست آن را ثابت می‌نمودم.
برای شروع، به کمک ده داوطلب در یک روز تعطیل از اشیاء و اقلام خصوصی ده روانکاو صورت‌برداری نمودم. چیزهایی که مشاهده شد عبارت بود از عکس‌ها ، مدارک و هر چیز دیگری بود که به نحوی حاکی از شخصیت آن روانکاوان و جنسیت آن‌ها بود. هر داوطلب به‌تنهایی وارد دفتر یک روانکاو شد و یک فرم استاندارد صورت‌برداری از اقلام را تکمیل کرد.
اصلاً تعجب ننمودم که ببینم نحوه دکور بندی دفتر کار این روانکاوان چه اثری بر روی این داوطلبان گذاشته بود و چه ارتباط آماری قوی‌ای بین این فرم استانداردی از اقلام در دفاتر وجود داشت با نوع برداشتی که داوطلبان از این روانکاوان پیدا کردند. شایان‌ذکر است که سؤالات فرم را روانکاوان مطرح کرده بودند.
حال از خود این سوال را بپرسید :
شما از طریق چیزهایی که روی میز کار و عکس‌های روی دیوار وجود دارند؛ چه پیامی به دیگران منتقل می‌نمایید؟ مبلمان شما چه پیغامی می‌دهد ؟
اگر یک مدیر هستید، آیا محیط کاری‌تان بیانگر توانایی شما است؟ یا اینکه سطح شمارا پایین‌تر نشان می‌دهد و دکور دفتر شما به‌نوعی "باحال" ، به نحوی " قشنگ" ، یا "عوام‌پسند" است؟
اگر تازه‌کار هستید ، تازه فارغ‌التحصیل شده‌اید، دکور دفتر خود را بیشتر مانند زمان کالج و دانشگاه خود ترتیب می‌دهید و یا اینکه بیشتر جدی و به‌نحوی‌که نمایان باشد تصمیم به شروع فصل جدیدی در زندگی خودکرده‌اید؟
عکس‌های خانوادگی را کنار گذاشته‌اید؟ فکر کردید شاید زیادی خصوصی باشند؟ یا اینکه فکر شما این است که وابستگی خانوادگی و عشق به خانواده را نمایان کنید، هرچقدر هم‌سطح شما در سازمان ارشد باشد.
این‌ها فقط چند سوال است که باید از خود بپرسید. نکته این است که در مورد چهره‌ای که از خود به دیگران انتقال می‌دهید، باید آگاه باشید. و بعد از خود سوال کنید " آیا این وجهه‌ای است که می‌خواهم دیگران از من داشته باشند"؟
نکته بسیار مهم قدرت انتخاب شما است و اثری که بر روی دیگران می‌گذارید.
نویسنده : دکتر جودیت شرون / مترجم : دکتر سیامک احمدیان

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.