چهارشنبه ۱۴ مهر ۹۵
تیم مشاوران مدیریت ایران:
شرکت مشاوره مدیریت اینتربرند Interbrand به عنوان صاحب نظر در عرصه تعریف استانداردهای برندسازی و همچنین ارائه دهنده یک استاندارد ارزش گذاری برند در جهان، لیست ۱۰۰ برند ارزشمند دنیا در طی سال ۲۰۱۶ را برای ۱۷امین سالی متوالی اعلام نمود. تیم مشاوران مدیریت طبق سنوات ( ۲۰۱۳ , ۲۰۱۴ , ۲۰۱۵ ) این اطلاعات برای شما محیا نموده ایم.
برندهای اپل و گوگل در بالاترین جایگاه در ردهبندی برترین برندهای سال ۲۰۱۶ قرار گرفتند.
برند اپل معادل ۱۷۸.۱۱۹ میلیارد دلار ارزشگذاری شده که نسبت به سال ۲۰۱۴ به میزان ۵% ارزش آن افزایش داشته است. گوگل نیز با افزایش ۱۱% درصدی ارزش برند خود روبرو شده است.
ارزش برند اپل Apple در سالیان اخیر :
- سال ۲۰۱۵ ارزشی معادل ۱۷۰.۲۷۶ میلیارد دلار
- سال ۲۰۱۴ ارزشی معادل ۱۱۸.۸۶۳ میلیارد دلار
- سال ۲۰۱۳ ارزشی معادل ۹۸.۳۱۶ میلیارد دلار
ارزش برند کوکاکولا در سال ۲۰۱۶ با ۷% کاهش روبرو بوده ، با این وجود اما همچنان در جایگاه سوم قرار دارد.
ادامه مطلب : ۱۰۰ برند برتر و ارزشمند جهان در سال ۲۰۱۶ از سوی اینتربرند اعلام شد