مشاوره بازاریابی | مشاوره برندینگ ( برندسازی )

مشاوره برندینگ ، مشاوره برندسازی | طراحی نظارت بر کمپین تبلیغات و برندینگ ( مشاوره بازاریابی فروش تبلیغات )

انواع لوگو حرفه ای

انواع لوگو حرفه ای

انواع لوگو حرفه ای یکی از سوالات رایج کارفرمایان ماست. پیش‌تر هم در خصوص انواع لوگو در همین سیایت منتشر نموده‌ایم. اما با توجه به سوالات فراوانی که به دست می‌رسد ، بر آن شدیم که از یک نقطه دیگر انواع لوگو حرفه ای را مورد بررسی قرار دهیم. در عملیات برندینگ ، هیچ چیزی به اندازه لوگو ، فورا به یاد مخاطب نمی‌آید. لوگوی شما مهر شما بر محصولات و خدمات جهانی شماست. لوگو حرفه ای به عنوان بخش مهم از هویت برند ، یک نماد بصری پر از معنی است که می‌تواند در یک لحظه ذات و اعتبار نام تجاری ( نام برند ) شما به مشتریان نشان دهد. لوگوی شما در قسمت قله برند شما واقع شده است و بازتابی کوچک اما واضح و روشن از پیچیدگی برند شماست که بخش عمده آن زیر آب قرار گرفته است ( برای مشتری قابل رویت نیست  ).

انواع لوگو حرفه ای Types of Logos

زمانی که در خصوص انواع لوگو حرفه ای صحبت می‌شود ، غالبا در خصوص کاربرد لوگو در کمپین تبلیغاتی نیز حرفی به میان می‌آید. باید به این نکته اشاره شود که چگونه یک لوگو روی یک کارت ویزیت و یا در تبلیغات روی یک بیلبورد باید استفاده شود. لوگو چیزی نیست که به دست یک طراح در خارج از شرکت خود بسپارید و هرچه وی داد را قبول نمایید. حتی اگر طرحی آن را برون‌سپاری می‌نمایید باید روی طرح‌های وی بسیار سخت‌گیرانه و انتقادی نظر دهید تا به چیزی که نیاز دارید ، دست‌یابید. دقت نمایید که با بررسی انواع لوگو حرفه ای برندها حاضر در بازار بین‌الملل به این نتیجه می‌رسد که این لوگوها محصول یک تفکر مهندسی یا یک طراحی نیست ، بلکه خروجی فرایند تحقیقات بازار در استراتژی برندسازی و  فرایند STP بازاریابی است.

حتی ساده‌ترین لوگو ، نتیجه تلاش‌ها برای پیروی از اصول بنیادی برند است . لوگوی شما باید با تصاویر نمادین و اشکال هندسی مشخص و متمایز شود. لوگو باید از استراتژی برند الهام گرفته شود. در نهایت، یک لوگوی موفق استراتژی برندسازی را از طریق طراحی، به منصه حضور می‌آورد.

به‌طورکلی، طراحی یک لوگو حرفه ای ، کار آسانی نیست. لوگو می‌تواند دارای عناصر نوشته Typefaces ، رنگ Color و نماد Symbol باشد. با استفاده از این عناصر ، طراح باید یک علامت یا نماد برای کسب‌وکار خلق نماید که حقیقت و عمق  مفهوم نام تجاری را نشان دهد.

انواع لوگو حرفه ای

۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تیم مشاوران مدیریت ایران - تحت لیسانس CMCG کالیفرنیای آمریکادر منطقه خاورمیانه.
وب سایت اصلی : http://iranmct.com
شماره تماس دفتر تهران : 09126465584

http://twitter.com/iranmct

ارائه خدمات مشاوره مدیریت آموزش مدیریت - نظارت بر اجراء.مشاوره بازاریابی.مشاوره فروش،مشاوره برندینگ.مشاوره منابع انسانی.مشاوره مدیریت خلاقیت و نوآوری.مشاوره ریسک.مشاوره تبلیغات.مشاوره مدیریت ارتباط با مشتری.مشاوره خدمت به مشتری.مشاوره برندسازی و ارزشگذاری برند.برندینگ فردی برندینگ شخصی ....
آرشیو مطالب