پنجشنبه ۲۵ مرداد ۹۷
فالو یا آنفالو کردن برند
فالو یا آنفالو کردن برند میتواند حاوی پیام مهمی باشد. با توجه به اینکه شبکههای اجتماعی بخشی ورودی قیف فروش را تشکیل میدهند ، مدیریت بازاریابی و یا مدیریت فروش همواره به این سوال فکر مینمایند که شبکه اجتماعی چگونه میتواند موجب تقویت جایگاه برند شده که به افزایش فروش منجر شود ؟
عامل کلیدی موفقیت برند برای حضور شایسته در شبکههای اجتماعی ، درک مخاطب است ، این همان چراغ هدایت برای تولید محتوا است. حضور موفق در شبکه اجتماعی خود موجب شهرت و اقتدار برند خواهد بود که هدف بازاریابی و عامل فروش است.
نتایج یک تحقیق نشان داده است که چه عواملی سبب فالو یا آنفالو کردن برند میشود . چه چیزی کاربر را ناراحت مینماید ؟
ادامه مطلب : چه عواملی سبب فالو یا آنفالو کردن برند میشود