مشاوره بازاریابی | مشاوره برندینگ ( برندسازی )

مشاوره برندینگ ، مشاوره برندسازی | طراحی نظارت بر کمپین تبلیغات و برندینگ ( مشاوره بازاریابی فروش تبلیغات )

مشاوره انتخاب نام مناسب برند ( انتخاب بهترین نام برای برند )

مشاوره انتخاب نام مناسب برند

مشاوره انتخاب نام مناسب برند زمانی مطرح است که یک کارآفرین قصد داشته باشد که انتخاب نام برند خویش را بر اساس یک سری اصول علمی با مشاوره فردی آگاه در حوزه مدیریت برند و برندسازی انجام دهد.

مشاوره انتخاب نام مناسب برند ( انتخاب بهترین نام برای برند )

پیشتر در همین وب سایت تیم مشاوران مدیریت ایران ، چندین مقاله در خصوص انتخاب اسم شرکت ، انتخاب اسم تجاری و …. منتشر نموده‌ایم . در این مقاله سعی خواهیم نمود که در خصوص مشاوره انتخاب نام مناسب برند اطلاعاتی کافی در چند گام در اختیارتان قرار دهیم. برای اینکه انتخاب نام برند خود را به یک مشاور بسپارید ، وی باید چه خصوصیاتی داشته باشد و چه اقداماتی انجام دهد ؟

گام اول : مشاور برند کیست ؟

مشاور برند کسی است که تحصیلات آکادمیک در حوزه بازاریابی داشته باشد و حتما و حتما پایانامه ارشد و یا دکتری وی مرتبط با برند و برندینگ باشد و همچنین سابقه مفید مشاوره در حوزه بازاریابی و برندسازی نیز داشته باشد . شاید این سوالات به دهنتان خطور نماید :

  • آیا باید حتما تحصیلات آکادمیک داشته باشد ؟
  • بله – برای اینکه علم مدیریت برند یک علم بین رشته ای است و دارای عناصر و جنبه های علمی متعددی است که مشاور باید بدانها تسلط ۱۰۰ درصدی داشته باشد.
ادامه  :   مشاوره انتخاب نام مناسب برند ( انتخاب بهترین نام برای برند )
۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تیم مشاوران مدیریت ایران - تحت لیسانس CMCG کالیفرنیای آمریکادر منطقه خاورمیانه.
وب سایت اصلی : http://iranmct.com
شماره تماس دفتر تهران : 09126465584

http://twitter.com/iranmct

ارائه خدمات مشاوره مدیریت آموزش مدیریت - نظارت بر اجراء.مشاوره بازاریابی.مشاوره فروش،مشاوره برندینگ.مشاوره منابع انسانی.مشاوره مدیریت خلاقیت و نوآوری.مشاوره ریسک.مشاوره تبلیغات.مشاوره مدیریت ارتباط با مشتری.مشاوره خدمت به مشتری.مشاوره برندسازی و ارزشگذاری برند.برندینگ فردی برندینگ شخصی ....
آرشیو مطالب