دوشنبه ۲۶ شهریور ۹۷
آمیختهبازاریابی ۴E آمیختهبازاریابی بر اساس تجربه ۴E Marketing Mix ) 4E = ۴ Experience ) اصطلاح ” آمیخته بازاریابی” در اوایل دهه ۱۹۵۰ توسط نیل بوردن در دفتر ریاست انجمن بازاریابی آمریکایی مطرح شده است. آمیخته بازاریابی یکی از کلیدیترین واژههایی است که هر بازاریابی باید بر آن اشراف داشته باشد. و اساسا هر تئوری بازاریابی بر
آمیختهبازاریابی ۴E – آمیخته بازاریابی بر اساس تجربه
آمیخته بازاریابی ۴V آمیخته بازاریابی بر اساس ارزش ۴V Marketing Mix ) ۴V = 4 Value ) آمیخته بازاریابی ( آمیزه بازاریابی ) Marketing Mix یکی از مشهورترین واژههای بازاریابی است. آمیخته بازاریابی بخش تاکتیکی یا عملیاتی یک برنامه بازاریابی است. آمیخته بازاریابی نیزبه صورت ۴P و ۷P نشان داده میشود. ۴P قیمت، مکان، محصول و ارتقاء