مشاوره بازاریابی | مشاوره برندینگ ( برندسازی )

مشاوره برندینگ ، مشاوره برندسازی | طراحی نظارت بر کمپین تبلیغات و برندینگ ( مشاوره بازاریابی فروش تبلیغات )

برندینگ 360 درجه و برندینگ 720 درجه

برندینگ 360 درجه چیست ؟

برندینگ 360 درجه عبارت است از برنامه‌ریزی جامع استراتژیک برند ، به صورتی که برند به صورت دائم در دسترس و قابل رویت باشد . برندینگ 360 درجه با محوریت مشتری و با فلسفه تمایز طرح‌ریزی می‌شود. برندینگ 360 درجه تمرکز بر سازمان و ذی‌نفعان آن دارد.

برندینگ 720 درجه چیست ؟

برندینگ 720 درجه عبارت است از طراحی یک برنامه جامع استراتژیک در قالب برندینگ 360 درجه به اضافه برنامه‌ای در تمرکز بر لایه دوم ذینفعان سازمان است. برندینگ 720 درجه دارای دو محور مرکزی است. مشتری و خانواده.

در هر دو نوع از برندینگ ، هدف شناسایی و درگیری مشتریان داخلی و خارجی سازمان با برند سازمان است. برندینگ 720 درجه بر ابزاری تبلیغات دهان به دهان بسیار متکی است تا بتواند تصویر برند مناسب را ایجاد نماید .برندینگ 360 درجه / برندینگ 720 درجه ، هردو بر استفاده از ارتباطات یکپارچه بازاریابی و استفاده از وب نسخه 2 بسیار تاکید می‌نماید. ارتباطات یکپارچه بازاریابی یک مفهوم مشتری‌گرا است که تمرکز آن بر استفاده از ابزارهای آنلاین و آفلاین برای جذب و هیجان‌زده کردن مشتریان است. ارتباطات یکپارچه بازاریابی هرگز به دنبال استفاده از رسانه‌های غیر معتبر برای انتقال پیام خود نیست.در وب 2.0 نیز توجه و تمرکز بر رضایت مشتریان آنلاین و رسانه‌های اجتماعی دارد که می‌تواند مرزهای برند را درنوردد.

در برندینگ 720 درجه عناصری مانند تبلیغات چاپی ، رسانه‌های دیجیتال ، رسانه‌های جمعی ، ایمیل ، … استفاده می‌شود. یک مدیر برند باید اطمینان حاصل نماید هر یک از این عناصر بر اساس استراتژی مدیریت برند ، پیام برند را به مخاطب منتقل نماید. پیش‌تر در مقاله‌ای بیان شده که چرا مدیریت برند جایگزین بازاریابی خواهد شد . زیرا شرکت‌های بزرگی مانند P&G یا Nestle به ترکیب برندینگ 360 درجه با ارتباطات یکپارچه بازاریابی رسیده‌اند.

برندینگ 360 درجه برندینگ 720 درجه Branding

عناصر اصلی برندینگ 360 درجه

اگر دی ان ای برند  Brand DNA در یک شرکت معتبر مانند اپل یا گوگل را بررسی نمایید خواهید دید که در برندینگ 360 یا 720 درجه خود ، 3 عنصر اصلی را مدنظر داشته‌اند :

  • ارزش

شرکت شما برای چه حضور دارد ؟ ویژگی‌های کلیدی محصولات و خدمات شما شامل چه مواردی می‌باشد ؟ کارکنان شما باید دارای چه خصوصیاتی باشند ؟ نقطه نظرات شما نسبت به جوامع حاضر در رسانه‌های اجتماعی چیست و همچنین مکان‌هایی که به لحاظ فیزیکی حضور دارید ؟

ادامه :  برندینگ 360 درجه و برندینگ 720 درجه

۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تیم مشاوران مدیریت ایران - تحت لیسانس CMCG کالیفرنیای آمریکادر منطقه خاورمیانه.
وب سایت اصلی : http://iranmct.com
شماره تماس دفتر تهران : 09126465584

http://twitter.com/iranmct

ارائه خدمات مشاوره مدیریت آموزش مدیریت - نظارت بر اجراء.مشاوره بازاریابی.مشاوره فروش،مشاوره برندینگ.مشاوره منابع انسانی.مشاوره مدیریت خلاقیت و نوآوری.مشاوره ریسک.مشاوره تبلیغات.مشاوره مدیریت ارتباط با مشتری.مشاوره خدمت به مشتری.مشاوره برندسازی و ارزشگذاری برند.برندینگ فردی برندینگ شخصی ....
آرشیو مطالب