مشاوره بازاریابی | مشاوره برندینگ ( برندسازی )

مشاوره برندینگ ، مشاوره برندسازی | طراحی نظارت بر کمپین تبلیغات و برندینگ ( مشاوره بازاریابی فروش تبلیغات )

استراتژی پرسنال برندینگ

استراتژی پرسنال برندینگ ( برندسازی شخصی / برندینگ شخصی  )

آیا هرگز به این موضوع فکر کرده اید که چرا افرادی خاص در رشته شما از هیچ به شهرتی بالا دست پیدا می کنند؟ این متخصصان توجه همه رسانه ها را جلب می کنند، در کنفرانس های سران سخنرانی می کنند و بهترین مشتریان را جذب می کنند. آیا این مردان و زنان باهوش تر از ما هستند؟ یا آیا آنها به استراتژی پرسنال برندینگ جادویی دست پیدا کرده اند که بقیه ما از آنها بی اطلاع هستیم؟

چند سال قبل، ما یک پروژه تحقیقاتی انجام دادیم تا از این ستاره های صنعت (ما آنها را متخصصان سرشناس Visible Expert می نامیم) و استراتژی های برند سازی آنها سر در بیاورد. محققان ما با بیش از 1.000 متخصص سرشناس و خریداران خدمات آنها مصاحبه کردند تا بفهمند چه اتفاقی دارد می افتد و آنها دقیقا برای توسعه خود و بازار برندهای شخصی شان چه کارهایی انجام می دهند. ما این یافته ها را در کتاب “متخصصان سرشناس” منتشر کرده ایم.

Personal Branding استراتژی پرسنال برندینگ

امروز می خواهم یک راز کوچک را با شما در میان بگذارم: بیشتر این متخصصان سرشناس خیلی با بقیه ما فرقی ندارند. در واقع، بسیاری از آنها قبول دارند که باهوش ترین یا مطلع ترین افراد در حوزه های خود نیستند. آنها نویسنده به دنیا نیامده اند. آنها خطیب به دنیا نیامده اند. و بیشتر آنها با کاریزمایی استثنائی به دنیا نیامده اند.

در عوض، آنها استراتژی پرسنال برندینگ شان را از طریق آزمون و خطا توسعه داده اند. این بدان معنی است که هر یک از آنها راهی متفاوت را دنبال کرده است و در این مسیر ابزارها و تکنیک های زیادی را امتحان کرده است.

 

استراتژی پرسنال برندینگ

۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تیم مشاوران مدیریت ایران - تحت لیسانس CMCG کالیفرنیای آمریکادر منطقه خاورمیانه.
وب سایت اصلی : http://iranmct.com
شماره تماس دفتر تهران : 09126465584

http://twitter.com/iranmct

ارائه خدمات مشاوره مدیریت آموزش مدیریت - نظارت بر اجراء.مشاوره بازاریابی.مشاوره فروش،مشاوره برندینگ.مشاوره منابع انسانی.مشاوره مدیریت خلاقیت و نوآوری.مشاوره ریسک.مشاوره تبلیغات.مشاوره مدیریت ارتباط با مشتری.مشاوره خدمت به مشتری.مشاوره برندسازی و ارزشگذاری برند.برندینگ فردی برندینگ شخصی ....
آرشیو مطالب