مشاوره بازاریابی | مشاوره برندینگ ( برندسازی )

مشاوره برندینگ ، مشاوره برندسازی | طراحی نظارت بر کمپین تبلیغات و برندینگ ( مشاوره بازاریابی فروش تبلیغات )

تأثیر رسانه های اجتماعی بر آگاهی از برند

تأثیر رسانه های اجتماعی بر آگاهی از برند

تأثیر رسانه اجتماعی بر آگاهی از برند

The Impact of Social Media on Brand Awareness

امروزه ، رسانه های سنتی هنوز قسمت قابل توجهی از استراتژی های تبلیغاتی هستند ، اما آنها نمی توانند به تنهایی به همه مخاطبان هدف دسترسی پیدا کنند.

از طرف دیگر ، رسانه های اجتماعی مانند فیس-بوک ، توییتر و یوتیوب نیز به عنوان استراتژی بازاریابی به منظور ارتقا سطح ارتباطات برند و تبلیغ اطلاعات محصول در بین مصرف کنندگان به روشی کارآمد بدل شده است.

همچنین روند استفاده از رسانه های اجتماعی در صنعت FMCG ، کنترل قابل توجهی بر آگاهی از برند و برندسازی دارد.

رسانه های اجتماعی به بخشی جدایی ناپذیر از اینترنت و زندگی روزمره ما تبدیل شده است. این رسانه ها خود را در قالب طیف وسیعی از پلتفرم های آنلاین که به منظور تسهیل ارتباطات جهانی طراحی شده اند ، به طرق مختلف خود را نشان می دهد.

از طریق استفاده از رسانه های اجتماعی ، همه می توانند محتوا را در بین دوستان و یا در سطح جهانی با افراد ناآشنا، به اشتراک بگذارند ، به این معنی که اکنون یکی از بزرگترین ابزارها برای انتشار اطلاعات در سراسر جهان است.

سایت های محبوب شبکه های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، اینستاگرام. توییتر ، LinkedIn و سایر جوامع محتوایی بستری را برای افراد فراهم می کنند تا محتوایی را در داخل و خارج از حوزه حرفه ای خود ایجاد و به اشتراک بگذارند.

این رسانه های اجتماعی را به ابزاری بی بدیل برای بازاریابان تبدیل می کند ، زیرا راهی برای اشتراک اطلاعات مشتریان و بازاریابان برای ایجاد آگاهی از برند و توانمند سازی یک برند فراهم می سازد.

Brand Awareness Social Media آگاهی از برند رسانه اجتماعی

 شبکه های اجتماعی و رسانه های اجتماعی

به گفته Boyd & Ellison، سایت های شبکه اجتماعی (SNS) یک عامل کلیدی برای ایجاد محتوای آنلاین است.

کاربرانی را که دارای علایق مشترک هستند محتوا و به اشتراک میگذارند.

به دلیل پتانسیل بالا برای توزیع ویروسی مطالب (بازاریابی ویروسی را مطالعه نمایید ) و شیوع آنها مخاطبان زیادی ، سایت های شبکه های اجتماعی به عنوان یک پدیده ، ابزاری حیاتی برای ارتباط بازاریابان با مصرف کنندگان و تبلیغ محصولات دیده میشوند.

۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تیم مشاوران مدیریت ایران - تحت لیسانس CMCG کالیفرنیای آمریکادر منطقه خاورمیانه.
وب سایت اصلی : http://iranmct.com
شماره تماس دفتر تهران : 09126465584

http://twitter.com/iranmct

ارائه خدمات مشاوره مدیریت آموزش مدیریت - نظارت بر اجراء.مشاوره بازاریابی.مشاوره فروش،مشاوره برندینگ.مشاوره منابع انسانی.مشاوره مدیریت خلاقیت و نوآوری.مشاوره ریسک.مشاوره تبلیغات.مشاوره مدیریت ارتباط با مشتری.مشاوره خدمت به مشتری.مشاوره برندسازی و ارزشگذاری برند.برندینگ فردی برندینگ شخصی ....
آرشیو مطالب