مشاوره بازاریابی | مشاوره برندینگ ( برندسازی )

مشاوره برندینگ ، مشاوره برندسازی | طراحی نظارت بر کمپین تبلیغات و برندینگ ( مشاوره بازاریابی فروش تبلیغات )

افزایش آگاهی از برند با نرخ بازگشت سرمایه ROI بالا


افزایش آگاهی از برند یکی از مفاهیم مرتبط با برند است و یکی از خواسته‌های بسیار مهم هر مدیریت برند یا مدیر بازاریابی در برنامه‌ریزی برندینگ است . اما مسئله اینجاست که از خواسته تا عمل راهی درازی است . برای تدوین استراتژی افزایش آگاهی از برند ابتدا باید درک درستی از مفهوم آگاهی از برند Brand Awareness داشت تا بتوان آن را به صورت یک برنامه عملیاتی رو کاغذ نوشت. استراتژی آگاهی از برند اگر دقیق طراحی‌شده باشد، حتما به‌طور مستقیم بر فروش تاثیر می‌گذارد. یک استراتژی آگاهی از برند عالی نیاز به یک رویکرد چندجانبه برای بهبود تعامل نام تجاری با مشتریان گذشته، فعلی و آینده است.

 ۷۰ درصد ” تجربه خرید ” بر اساس احساس مشتری در مورد چگونگی برخورد با وی است.

در دنیایی که ۷۰ درصد تجربه خرید بر اساس احساس مشتری در مورد چگونگی برخورد با وی است، بسیار مهم است که برندها به دنبال استراتژی وفادارسازی مشتری فعال باشند. برای درک آنکه آیا تاکتیک‌های بازاریابی افزایش آگاهی از برند شما توانایی تبدیل مشتریان وفادار به مشتریان فعال تبدیل کنند، بازاریابان ابتدا باید سه مرحله مهم را انجام دهند.

استراتژی افزایش آگاهی از برند Brand Awareness

مراحل برنامه‌ریزی افزایش آگاهی از برند

 

مرحله اول : عملیات برندینگ در بخش‌های ویژه بازار برای هدف‌گیری مخاطبان بسیار خاص

برای حضور قوی در بازاریابی ، و افزایش آگاهی از برند باید بر مشتریان فعلی متمرکز باشید. این مشتریان را می‌توان به عنوان افراد علاقه‌مند به بازدید از وب‌سایت شرکت، خوانندگان اطلاعیه‌های شرکت و یا کسانی که قصد خرید دارند، نشان داد. برای به حداکثر رساندن تلاش‌های  برندینگ ، مدیر بازاریابی باید تمرکز خود را بر بازار هدف تعیین‌شده افزایش دهد. با افزایش تلاشها ، مدیران بازاریابی قادرند تا آگاهی برند را در بین مخاطبان بیشتر و واجد شرایطتر افزایش دهند. مخاطبان را می‌توان از طریق وب سایت یا از طریق شبکه‌های اجتماعی مناسب در زمان مناسب یافت.

افزایش آگاهی از برند با نرخ بازگشت سرمایه ROI بالا

۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تیم مشاوران مدیریت ایران - تحت لیسانس CMCG کالیفرنیای آمریکادر منطقه خاورمیانه.
وب سایت اصلی : http://iranmct.com
شماره تماس دفتر تهران : 09126465584

http://twitter.com/iranmct

ارائه خدمات مشاوره مدیریت آموزش مدیریت - نظارت بر اجراء.مشاوره بازاریابی.مشاوره فروش،مشاوره برندینگ.مشاوره منابع انسانی.مشاوره مدیریت خلاقیت و نوآوری.مشاوره ریسک.مشاوره تبلیغات.مشاوره مدیریت ارتباط با مشتری.مشاوره خدمت به مشتری.مشاوره برندسازی و ارزشگذاری برند.برندینگ فردی برندینگ شخصی ....
آرشیو مطالب